ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Poradíme s výběrem, zodpovíme dotazy, vyřešíme problém
• O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách www.MAXMAX.cz v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně.
• Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, provádíme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou. Jedná se zejména o rozměrově větší nebo velmi křehké zboží, vyžadující zvláštní pozornost při manipulaci. Hlavně u sanitárního zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována telefonicky se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení.